25 marca 2017

[151] Kobieta "Kochanie, gdzie jesteś?"

Tytuł: "Kochanie, gdzie jesteś?"
Osoba: Kobieta
Rodzaj: Psychologiczny.
Uwagi: Jak zwykle spóźnione. Przepraszam.


 

Kochanie, gdzie jesteś?
Patrzę w prawo. Miałeś tam być.
Miałeś być obok mnie.
Całować na dobranoc.
Być zawsze przy mnie.
Mówić do ucha jak bardzo mnie kochasz.
Gdzie jesteś...

Kochanie, gdzie jesteś?
Patrzę w lewo. Nie ma tam Ciebie.
Miałeś być zawsze.
Miałeś całować mnie delikatnie w usta.
Miałeś przytulać mnie kiedy tego potrzebuję.
Nie opuszczać mnie kiedy jesteś najbardziej potrzebny..
Gdzie jesteś...

Kochanie, gdzie jesteś?
Patrzę przed siebie. Wciąż Cię nie ma.
A miałeś tu być.
Miałeś wycierać moje łzy kiedy płaczę,
a nie je powodować.
Uśmiechać się patrząc mi w oczy.
Kochać mnie.
Gdzie jesteś...

Kochanie, gdzie jesteś?
Patrzę za siebie. Jesteś tam..
Daleko ode mnie.
Poza moim zasięgiem.
Odchodzisz nawet na mnie nie patrząc.
Kochanie, kocham Cię..
Gdzie jesteś...
Miałeś być zawsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo