23 września 2017

[155] Caroline "Dreams"

Tytuł: "Dreams"
Osoba: Caroline
Rodzaj: Psychologiczny
Uwagi: Stara praca ;v




Wieczór. Oczy zamknięte.
Wydaje się jakbym spała, ale tak nie jest.
W myślach układam lepszy scenariusz.
Scenariusz w którym występujesz Ty i ja.

Tak, dokładnie ten, który kończy się happy endem.
Ten w którym mogę być przy Tobie.
Ty kochasz mnie, a ja Ciebie.

Jesteśmy razem.
Tulisz mnie do swojej klatki piersiowej.
Drugą ręką głaszczesz mnie delikatnie po głowie.

W Twoich oczach widzę miłość.
Ogromną miłość.

Przybliżasz się do mnie i delikatnie całujesz w usta.
Wymawiasz dwa słowa.
Dwa bardzo ważne słowa.

"Kocham Cię"

Jest to magiczna chwila, która chcę by zawsze trwała.

Czyż to nie scenariusz idealny?
Ja w Twoich ramionach.
Na zawsze razem.
Zakochani.

Otwieram oczy.
Wszystko znika.
Wraca szara rzeczywistość.

1 komentarz:

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo