22 marca 2016

Zamówienie [089] Raura "Spadająca gwiazda"

Tytuł: 'Spadająca gwiazda"
Para: Raura (Ross i Laura)
Rodzaj: Romans
Moje uwagi: Po lewej jego wypowiedzi, po prawej jej.
Uwagi zamawiającego: Brak.
Zamawiający: Mysia Minnie
Osoba wykonująca zamówienie: Invisible




Zwyczajne spotkanie, jak tysiące innych.

- Cześć, jestem Ross - powiedział czule
 uśmiechając się do dziewczyny.
- A ja Laura.
- Piękne imię dla pięknej dziewczyny.
Miło mi cię poznać.
- Mi Ciebie również.

Poznawanie siebie nawzajem.

- Opowiedz mi coś o sobie.
- Tu nie ma co opowiadać.
 Jestem zwyczajną dziewczyną.
- Nie jesteś zwyczajna.
Jesteś inna. Wyjątkowa.

Niewinne gesty, rozmowy.

- Znasz to uczucie kiedy serce krzyczy "walcz",
a rozum mówi "Odpuść, nie warto"?
- Znam to. Mam tak z Tobą.
Tylko ja już wybrałem.

Wspólne budowanie zaufania.

- Każdego dnia, kiedy wiem, że
wychodzisz z kimś jestem cholernie
zazdrosny.
- I co zamierzam z tym zrobić?
- Nic, bo ufam Ci i co byś 
nie zrobiła wiem, że będzie dobrze.

Spędzanie razem czasu.

- Patrz spadająca gwiazda.
Pomyśl życzenie.
- Ale tylko pod warunkiem, że Ty też.
- Jasne - uśmiechnął się.
Chcę mieć go/ ją przy sobie na zawsze.

*-*-*
Cześć!
Wracam powoli po przerwie :)
OS dosyć krótki, ale mam nadzieję, że wam się spodobał :)
Do następnego!
Adios Misiaki <3

1 komentarz:

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo