19 sierpnia 2016

[129] Mia "Kocham go"

Tytuł: "Kocham go"
Osoba: Mia 
Rodzaj: Psychologiczny.
Uwagi: Brak




- Jak to jest, że kiedy patrzę na 
niego to widzę w nim cały świat?
- To jest właśnie miłość kochana.
- Czy to źle, że jestem o niego zazdrosna?
- Nie, to pokazuje, że Ci zależy.
- Kiedy go przy mnie nie ma to
czuję pustkę w środku.
- Nic dziwnego, przecież jest
dla Ciebie najważniejszy.
- Nie uważasz, że jest idealny?
- "Nikt nie jest idealny dopóki
się w nim nie zakochasz."
- Zawsze kiedy z nim rozmawiam
cieszę się jak małe dziecko.
- Kiedy jesteś zakochana do szczęścia
potrzebna Ci jest tylko jego obecność.
- Chciałabym z nim spędzić resztę życia.
- Życzę Ci tego.
- Prawda jest taka, że kocham Go
całym moim sercem. Jest moim
małym Słoneczkiem. Dzięki niemu
jestem naprawdę szczęśliwa.
- Widzę to. Bądźcie razem szczęśliwi.

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba
    Takie proste, a ma w sobie takie coś niezwykłego
    Trudno jest mi to opisać co czuję jak przeczytałam tego one shota
    Podoba mi się to, że jest taki krótki, ma sobie coś niezwykłego
    Świetna praca najlepiej to tak można stwierdzić co do One Shota

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótka praca. No, ale jaka piękna. Niby nic nadzwyczajnego, a ciąg literek i wyrazów pokazuje coraz więcej i wiecej..
    Piękny. Ach, ta miłość.

    "- Kiedy jesteś zakochana do szczęścia
    potrzebna Ci jest tylko jego obecność."
    O tak tak tak. Czysta prawda. Tak wiele ujęłaś w tak krótkiej pracy, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo