24 września 2015

[058] Naxi "Największe kłamstwo"




Tytuł: "Największe kłamstwo"
Para: Naxi (Natalia + Maxi)
Rodzaj: Psychologiczny, miłosny
Miejsce akcji: Włochy
Uwagi wykonującego zamówienie: brak
Autor: Kerry


 
- Co jest dla Ciebie najważniejsze?
- Chyba miłość...
- Chyba?
- Tak, chyba...
Pamiętam dzień, w którym pokazałeś mi lepszą stronę świata, tą milszą, o wiele lepszą. Pamiętam, jak codziennie na przywitanie, dawałeś mi buziaka w policzek. To było takie przyjemne. Teraz wiem, że nie powinnam tego robić. Nie powinnam się w Tobie zakochiwać.

- Zawsze rozmawiamy o tym samym.
- A jest jakiś ciekawszy temat od przyszłości?
- Tak, teraźniejszość.
Mówiłeś, że zawsze będziemy razem, że nigdy mnie nie opuścisz. Wierzyłam w te słowa, ja idiotka.

- Teraz rozumiem.
- Mówiłem, że to nie będzie trudne!
- Lubię odrabiać z Tobą lekcję.
- Ja bardziej.
Tyle miłych rzeczy, które słyszałam. Tyle obietnic... Mam o nich zapomnieć? Bo nie wracasz? Proszę, odezwij się... Chociaż słowem, listem, uśmiechem...

- Kocham Twój uśmiech.
- A ja Twoją normalność, Nat.
- Przyrzeknij, że już zawsze tak będzie.
- Ah, przyrzekam.
To wszystko było kłamstwem, w które pozwoliłeś mi wierzyć. Jesteś z siebie dumny?

- Nie odejdę.
- Nie zostawisz mnie tak jak moi rodzice?
- Nie zostawię.
- Obiecaj!
- O-obiecuję.
Że też Ci ufałam.

- Mówiłeś, obiecałeś, że zostaniesz!
- Wybacz Natalio, ale muszę.
- Obiecałeś...
Po co mi to było? Te wszystkie chwile? Chyba na nic...

- Wróciłem.
- Nie chcę Cię tutaj. Mam Cię dość.
- Myślałem, że zaczekasz...
- Myślałam, że dotrzymujesz obietnic...
Jak widać, obydwoje się pomyliliśmy. I to bardzo.




Hej :))
Mam nadzieję,  że to na górze, jest troszkę zrozumiałe.
Jak tam w szkole?  Dużo kartkówek? :)
Zachęcam do składania zamówień ;*
Kerry.

3 komentarze:

  1. Os swietny,ale zachecacie do zamowien. Wszystkie prawie zostaly wykonane a moje pominiete moze po prpstu usuncie je albo napiszcie ze nie przyjmujecie bo ja czekam i czekam i nic. Mhm. Bay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda autorka ma nieokreślony czas do wykonania zamówienia ;) Może je wykonać za tydzień, dwa lub miesiąc.. Nie martw się na pewno niedługo się pojawi :))

      Usuń

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo