4 czerwca 2015

[036] Alex "Śmierć"

Tytuł: "Śmierć"
Osoba: Alex.
Rodzaj: Dramat.
Uwagi: Brak.



Zastanawiałeś się kiedyś jak wygląda życie po śmierci. I czy w ogóle takie jest? Każdy ma jakąś teorię odnośnie tego, ale tak naprawdę nikt tego nie wie. Może kiedy umrzemy nas już nie ma? A może rodzimy się w nowym ciele nie pamiętając o tamtym życiu? A może lądujemy w niebie lub w piekle? Teorii jest wiele, ale prawda jest tylko jedna, Żaden człowiek jej nie zna. Dowiadujemy się tego dopiero po śmierci. Ale wtedy nic nie jest już ważne. Jesteś sam samotny. A może spotykamy tam swoją rodzinę? Być może. Ale czym właściwie jest śmierć? Ja nigdy się nad tym nie zastanawiałam, aż do pewnego czasu.

- Ale mnie ojciec denerwuje na nic mi nie pozwala. Przepraszam, że nie mogłam zostać z wami dłużej - powiedziałam przez telefon do mojego chłopaka - On ciągle traktuje mnie jak dziecko. Zazdroszczę tobie takich wspaniałych rodziców.
Zaczęłam iść po pasach. Niestety nie rozejrzałam się i już po chwili poczułam na swoim boku mocne uderzenie. Po chwili leżałam na ziemi. Nie mogłam się ruszać. Nie miałam czucia w rękach i w nogach. Ostatnie co usłyszałam to krzyk ludzi i mojego chłopaka w telefonie.
- Alex co się stało...!?

Śmierć
Dla niektórych jest ukojeniem, a dla innych czymś okropnym. Czymś czego nikt nie powinien doświadczyć. Bo pomyśl, masz wszystko, a po chwili nie masz niczego. Głupia choroba, wypadek mogą zniszczyć wszystko. Dosłownie. Ale ja nie rozumiem osób, które popełniają samobójstwa. Bo wiele osób walczy o swoje życie, a inni odbierają je sobie ot tak. Nie rozumiem ich, a może nie chcę zrozumieć? Tak, chyba tak. Każdy śmierć interpretuje w swój własny sposób. Ale ja wiem jedno, jeśli jest tam każdemu lepiej to i ja jestem szczęśliwa..

- Tato przepraszam za wszystko - powiedziałam ze łzami w oczach - Cieszę się, że cię mam - wtuliłam się w niego.
- Córeczko ja też cię za wszystko przepraszam. Kocham cię i chcę żebyś była bezpieczna. Nie miej mi tego za złe - pocałował mnie delikatnie w czoło.
Od tej pory wszystko się zmieniło. Nigdy nie chcę tego przeżywać i nie chcę żeby mój tata tego przeżywał. Chcę być z nim jak najdłużej. Ale wiem jedno, że nawet śmierć nas nie rozłączy. 

<333
Cześć ;)
Przychodzę do was z tym króciutkim One Shotem.
Z góry przepraszamy za wszystkie opóźnienia, ale niedługo kończy się rok szkolny i trzeba wszystko popoprawiać ;)
Wiem, że One Shot nie powala długością, ale dłuższego robić nie chciałam bo straciłby sens ;)
Do następnego <3
Adios misiaki <3

1 komentarz:

  1. One Shot jest krótki, ale bardzo mi się podoba. Lubię takie klimaty, mimo, że zawsze mi się po czytaniu takich opowiadań/miniaturek, robi smutno. Widocznie lubię typowe wyciskacze łez ;) Ale ten mi się bardzo, bardzo podoba. Czekam na kolejne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo