31 maja 2015

[035] Naxi "I miss you"


Tytuł: "I miss you"
Para: Naxi (Naty i Maxi)
Serial: Violetta
Rodzaj: Miłosny
Uwagi: Brak



Kiedy do Ciebie mówię.
Kiedy słyszę Twój głos.
Kiedy się do mnie uśmiechasz.
Kiedy ścieram Twoje łzy.
Czuję nigdy dotąd nie wyczuwalną więź.
Może to dziwne, ale tak jest.
Może to nie miłość. Może.
Ale moje uczucie jest prawdziwe.
Możesz mi nie wierzyć.
Możesz mi nie ufać.
Ale nie zapomnij, że ja nigdy Cię nie oszukałem.
Że ja zawsze byłem przy Tobie.
Że to ja pierwszy Cię pokochałem.
Pamiętaj, że to co czuję jest prawdziwe.
Pamiętaj, że moje uczucie nigdy nie zaniknie.
Pamiętaj... O mnie.
Wiem, że zostawiłem Cię gdy mnie potrzebowałaś.
Wiem, że zachowałem się jak kretyn.
Wiem, że to przeze mnie odebrałaś Sobie życie.
I wiem, że te listy nigdy nie dojdą do Ciebie.
Pewnie spytasz: "Po co to piszę?"
Odpowiem: "Bo chcę, żebyś wiedziała, że bardzo Cię kocham."
Głupie prawda?
Natalio, kochałem Cię, kocham i będę kochać.
Choć Ty już pewnie mnie nienawidzisz.
Co ja wygaduję.
Teraz nie przejmujesz się mną, tym światem.
Teraz znalazłaś Sobie inne miejsce. Lepsze.
Życzę Ci jak najlepiej!
Mam nadzieję, ze kiedyś mi wybaczysz.
Wiesz może kiedyś się spotkamy?
Już niedługo, ukochana - jeśli mogę tak mówić...
Kocham Cię i proszę, pamiętaj, błagam!   
      
 Twój Maxi
-*-*-
Oto mój już... 4 one shot :)
Chciałam Was poinformować że możecie już u mnie składać zamówienia :D
Zapraszam również do zamawiania u innych osób :*
Do następnego,
Rox xy <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo