10 sierpnia 2015

[046] Diecesca "Znajdź w sobie siłę"

Tytuł: "Znajdź w sobie siłę"
Para: Diecesca (Diego i Francesca)
Rodzaj: Psychologiczny.
Uwagi: Brak.



Drobna szatynka przygwożdżona do ściany z pistoletem przystawionym do głowy cicho płacze. Doskonale wie, że to może być jej koniec. A co najgorsze w każdej sekundzie może zginąć przez swojego chłopaka. Diego od dziecka miewa ataki agresji, chwilowo zapomina o rodzinie, przyjaciołach. Mimo to nigdy nie było, aż tak źle.
- Diego, nie rób tego - powiedziała Ludmiła stojąca w drugiej stronie pokoju.
Nie wiedziała czy to coś da, ale chciała pomóc siostrze. Francesca była dla niej wszystkim.
- Wyjdź stąd, bo inaczej rozwalę Ci łeb!
Nie poznawała go. Zawsze był miły, przyjacielski, kochany, ale kiedy zaczynały się te nieuniknione ataki było źle. Gorzej niż źle..
- Nie chcesz tego zrobić - powiedziała powoli podchodząc w ich stronę.
- Odsuń się!
- Diego.. Nie rób tego. Przyznaj się sam przed sobą. Chcesz codziennie widzieć na twarzy jej uśmiech. Towarzyszyć jej kiedy jest wesoła i się śmieje. Pocieszyć kiedy jest smutna i płacze. 
- Skończ! Nie wiesz czego chcę!
- Chcesz spędzić z nią każdy dzień swojego życia. Budzić się u jej boku. A kto wie, może za parę lat wychowywać z nią gromadkę dzieci. Kochasz ją. Zawsze tak było, jest i będzie. Pamiętasz wasze pierwsze spotkanie? Tak, wtedy kiedy przypadkiem oblałeś ją szejkiem w lokalu w którym pracowałeś. Opowiedziała mi o tym. Powiedziała mi wszystko co z Tobą związane. Opowiadała mi również o swoich marzeniach w których jesteś Ty.
- Kocham Cię - powiedziała Francesca dławiąc się łzami - Diego zrób to dla mnie.. dla nas. Znajdź w sobie siłę..
Znajdź w sobie siłę.. Wszystkie sytuacje stanęły mu przed oczami. Znajdź w sobie siłę.. Pierwsze spotkanie, pierwszy pocałunek, pierwsza randka. Znajdź w sobie siłę.. Wszystko co związane z nią. Diego.. Znajdź w sobie siłę.. dla mnie.. dla nas. Momentalnie opuścił pistolet, a następnie upuścił go na podłogę. Wtulił się w swoją ukochaną, a w jego oczach pojawiły się łzy.
- Francesca przepraszam Cię - po jego twarzy zaczęły płynąć łzy - przepraszam Cię za wszystko. Ja nie wiem co we mnie wstąpiło.
- Nic się nie stało. Razem przez to przejdziemy. Kocham Cię i pamiętaj..Znajdź w sobie siłę..
<333
Siemanko ;d
One shot totalnie bez sensu :D
Tak wiem :D
Ale tak jakoś mi się takie coś przyśniło (Dosłownie i to z Diego i Francescą).
Ciekawe mam sny, wiem ^^
Stwierdziłam, że czemu by nie napisać o tym OS :D
I tak oto powstał :D
Mam nadzieję, że wam się chociaż troszkę podoba ;)
Do następnego ;)
Adios misiaki <3

1 komentarz:

  1. Cudowne ;))
    Jeszcze lepsze bo jest moja ukochana para ♥
    I fajnie że Luśka jest :D
    Szkoda że Fede nie ma ;(
    Ale One Shot i tak genialny ♥

    Kocham. Ściskam. Całuje.
    Crazy ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo