1 marca 2017

[149] Kobieta "Brakuje mi Ciebie"

Tytuł: "Brakuje mi Ciebie"
Osoba: Kobieta
Rodzaj: Psychologiczny
Uwagi: Brak.



Kiedyś "Kochanie", teraz już nie.
Kiedyś miłość, dziś już nie pamiętasz.
Kiedyś "kocham", dziś już "Lubię".
Kiedyś wspólne plany, dziś już wspomnienia.

Czemu wszystko się skończyło?
Czemu zmieniło się z dnia na dzień?
Nie rozumiem, nie chcę zrozumieć.

Mówiłeś, że damy radę.
Mówiłeś, że razem przetrwamy wszystko.
Mówiłeś, że  mnie kochasz.
Mówiłeś, że się we mnie zakochałeś.
Mówiłeś, że jestem dla Ciebie ważna..

Czy to wszystko było kłamstwem?
Czy to wszystko było słodkimi kłamstwami?

Złudne szczęście jest okropne.
Dziś jest, a jutro go nie ma.

Mimo wszystko myślałam, że to się dzieje naprawdę.
Wierzyłam, że damy radę.
Wierzyłam, że razem przetrwamy wszystko.
Wierzyłam, że  mnie kochasz.
Wierzyłam, że się we mnie zakochałeś.
Wierzyłam, że jestem dla Ciebie ważna..

A teraz?
Teraz została mi tylko zniszczona nadzieja.
Ból, smutek.
Wspomnienia..

I mimo, że chciałabym zapomnieć to wiem,
że gdybym mogła to poznałabym Cię znowu.
Znowu bym się w Tobie zakochała.
Znowu pokochałabym Cię mimo wszystko.
Znowu stałbyś się dla mnie ważny.
Znowu bym wierzyła, że kiedyś będziemy razem.
I znowu bym przez Ciebie cierpiała.

I tak, tęsknię za tym co było.
Tęsknię za tym jak mówiłeś,
że jestem dla Ciebie ważna.
Jak uśmiechałeś się mówiąc, że mnie kochasz.
Jak dziękowałeś mi za to, że po prostu jestem...

Ale teraz zostały mi tylko wspomnienia.
Tylko one zostały przy mnie kiedy Ty odszedłeś.
Kiedy Ty odszedłeś zabierając część mojego serca.
Zabierając wiarę i nadzieję.

Niestety wciąż Cię kocham i to mnie niszczy.
Ale nic na to nie poradzę.
Jestem w Tobie zakochana.
Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie dobrze.
Kocham Cię. Trzymaj się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo