1 listopada 2017

[169] On "Bez słów"

Tytuł: "Bez słów"
Osoba: On
Rodzaj: Romans
Autor: Shoshano
Uwagi: Miał wyjść wiersz. Czy wyszedł? 
Oceńcie sami.

 


Śpiewam nie słysząc muzyki, nie znając słów,
Mówię nie używając banałów.
Staram się z całych sił być najlepszym,
A jednak zawsze bywam tym gorszym.

Strach knebluje mi usta, pyta czy gotów jestem wszystko oddać,
Za wiarę i miłość jestem wstanie nawet się poddać.
Najgorsze słowa nie mogą mnie złamać,
Bo nikt jak ja, nie umie tak kłamać.

I w ostatniej sekundzie zostanę sam z sobą,
Bo nie byłem gotów zająć się Tobą.
I pewnie będę wszystkiego żałował,
Ale na razie nie będę niczego analizował.

Bez słów mogę opowiedzieć Ci o mych uczuciach,
Ale nie zostawajmy przy banalnościach.
Chciałbym obiecać, że w przyszłości będę inny,
Ale na takie obietnice jestem zbyt dziecinny.

I przepraszam, ale inaczej nie umiem,
Jeśli mnie zostawisz, zrozumiem.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo