16 listopada 2017

[173] Caroline "Słodkie Marzenia"

Tytuł: "Słodkie Marzenia"
Osoba: Caroline
Rodzaj: Psychologiczny
Uwagi: Miłego wieczorku :)


Wyjrzałam przez okno i ujrzałam Słońce. 
Takie piękne, a jednocześnie nieosiągalne. 
Uśmiechnęłam się delikatnie, obserwując je. 

Ubrałam się w kolorowe marzenia. 
Postawiłam powoli krok na zewnątrz. 
Nogi same poniosły mnie w stronę szczęścia. 

Po drodze spotkałam pasję. 
Ah, jak długo się nie widziałyśmy. 
Wzięła mnie pod rękę i z chęcią kontynuowała ze mną podróż. 

Opowiadała mi jak pokłóciła się ze smutkiem, gdyż nie mogła go znieść. 
Jego stanowisko zajęło szczęście, które nie przynosiło bólu. 

Wraz ze smutkiem odszedł ból. 
Wraz ze szczęściem zaczął pracować uśmiech. 

Pasja przyznała, że nie zawsze daje rade 
przejść drogę do spełnienia marzeń, gdyż smutek i ból się mszczą. 
Przyznała, że sama ma czasami wszystkiego dosyć. 

Na moich ustach pojawił się uśmiech. 
Wysłuchałam wszystkiego z uwagą. 
Przyznałam jej rację, że nie będzie łatwo. 

Mimo wszystko wiedziałam, że dam rade.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo