7 grudnia 2017

[177] Ona "Niezwykła zwyczajność"

Tytuł: "Niezwykła zwyczajność"
Osoba: Ona
Rodzaj: Psychologiczny
Autor: Shoshano



     Delikatny wiatr otula moje ciało, na której po chwili pojawia się gęsia skórka. Wdycham świeże powietrze i przymykam oczy. Pochylam się do tyłu na puchowy koc, a promienie słoneczne lądują na mojej twarzy. Uśmiecham się pod nosem i nurkuję w oceanie swoich wspomnień. Kiedyś wszystko wydawało się być tak idealne i dopasowane jak zmieniające się pory roku, ale dzisiaj? Owszem, nie mogę powiedzieć, że jest fatalnie, że nie da się niczego uratować, ale nie ma już tej samej magii, tego uroku i pochłaniającej człowieka wspaniałej codzienności. Teraz wszystko co monotonne jest szare i niesmaczne, ale przecież kiedyś ludzie tak żyli i byli szczęśliwi. Dlaczego więc ja nie mogę zbudować swojej niesamowitej rutyny, z której będę czerpać wiele korzyści? Nie mogę, ponieważ nie mam wolnej woli. Tylko tutaj, tylko teraz mogę o sobie decydować. W każdym innym miejscu jestem od kogoś lub czegoś zależna. Dlatego tak bardzo lubię tu przychodzić. 
     Poderwałam się z koca i oplotłam ramionami. To miejsce jest moje, tylko moje i tylko tutaj jestem wstanie być sobą. Tą autentyczną wersją. Jedyną. Najlepszą.


~*~
Cześć!
Mam nadzieję, że ten bardzo krótki one shot się Wam spodobał :).
Zachęcam do składania zamówień i miłego wieczoru <3.
Shoshano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo