1 grudnia 2017

Zamówienie [110] Leonetta "Będę przy Tobie"

Tytuł: "Będę przy Tobie"
Para: Leonetta
Rodzaj: Romans.
Moje uwagi: Brak
Uwagi zamawiającego: "happy end"
Zamawiający: Werkaaa Blanco
Osoba wykonująca zamówienie: Invisible.


Byłam przy Tobie kiedy wszystko się waliło. Kiedy płakałeś wtulając się we mnie mocno, dławiąc się łzami i nie mogąc się uspokoić. Byłam wtedy kiedy cały świat Ci się załamywał i nie miałeś ochoty na nic, a cały czas poświęcałeś na smucenie się. Byłam wtedy kiedy trzeba było Ci pomocy by wyjść z problemu. Mimo, że sam nie potrafiłeś to byłam obok by trzymać Twoją rękę.

Czy nie jest to dla Ciebie męczące? W końcu sporo czasu tak było...

To tak jakbyś spytał ogrodnika czy nie jest dla niego męczące podlewanie kwiatka. Nie, nie było ani trochę. Cieszyłam się, że chociaż przez chwilę mogłam sprawić, że byłeś szczęśliwy. Może nie trwało to długo, ale zobaczyć u Ciebie chociaż mignięcie uśmiechu, to najlepsze co mogło mnie spotkać.

Sporo razy Cię zraniłem...

To normalne. Nie ma miłości, przyjaźni, znajomości bez bólu. Ale po deszczu zawsze następuje Słońce, prawda? Ty zawsze byłeś moim Słońcem. Rozświetlałeś moje dni kiedy nie miałam na nic ochoty. Zawsze sprawiałeś, że byłam szczęśliwa. W końcu tego zawsze chciałeś.

Co z nami będzie?

Pewnie będzie jak zawsze. Będziemy przy sobie, wspierali się nawzajem. Będziesz moim prywatnym źródłem szczęścia, którego nie będę chciała nigdy wypuścić z ramion. Czasami będziemy się kłócili, ale zawsze znajdziemy wyjście z sytuacji. A potem? Kto wie. Będziemy szczęśliwi, z dwójką dzieci i zamkiem za górami i lasami. Po prostu będę przy Tobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo