14 lipca 2015

[043] Francesca "Kisses, Fran"




Tytuł: "Kisses, Fran"
Osoba: Francesca
Rodzaj: Dramat, psychologiczny.
Uwagi: Brak. 



List I

Buenos Aires, Argentyna,  19.08.2019

Droga mamo!   

Wylądowałam dzisiaj w Buenos Aires i od razu wpadłam na pewnego bruneta. Jakiż on był chamski. Przypadkowo ON NA MNIE wpadł a później zrobił mi awanturę o nic. Chociaż pomimo całego tego zajścia przyznam że wpadł mi w oko. Był taki inny, wyróżniał się z tłumu na odległość. W jego słowach wyczułam mocny hiszpański akcent. Nawet nie wiesz jaki był uroczy!, lecz nawet pomimo tego zranił mnie prosto w serce. Nie wiem co mu zrobiłam a on na mnie nawrzeszczał i pchnął na walizki które ciągłam w kierunku taksówki.
Ale dosyć pisania o mnie. Jak się czujesz mamo? I jak tam Candelaria? Wiadomo co jest tacie?

Francesca Caugvilia

P.S. Całusy, Fran ;* 

Po napisaniu tego listu czarnowłosa chwyciła w swe dłonie żyletkę i na przedramieniu zostawiła jeden dowód na to że chłopak ją zranił.

List II

 Warszawa, Polska, 26.01.2023

Kochany Diego!

Pomimo tego że tak bardzo zraniłeś mnie swą zdradą to wiedz że moja miłość do Ciebie jest silna i Ci wybczam. Powiedz proszę Ludmile że jej także wybaczam lecz niech powie o całym zajściu Federico bo inaczej a to zrobię. ON NIE MOŻE ŻYĆ W KŁAMSTWIE. Wiem że od twojej zdrady minęły już 2 miesiące ale dopiero teraz się po zbierałam po takiej stracie jak ty. Kocham cię bardzo mocno i chce bardzo być kochaną i przez ciebie lecz wiem ze to niemożliwe dlatego piszę ten list z prośbą abyśmy zostali przyjaciółmi. Tylko o tyle proszę. A więc pewnie zastanawiasz się dlaczego wyjechałam do Polski? Wyjechałam tutaj ponad miesiąc temu by trochę odreagować. 
Na chwilę wrócę i powiem: Zraniłeś mnie po raz drugi Diego... Dobrze wiesz co to znaczy.

Kocham Cię. 
Francesca Caugvilia

P.S. Całusy, Fran ;* 

Włoszka liczy teraz swoje "chwile bólu" znane także jako spotkania z małym, ostrym przedmiotem z metalu. Naliczyła do teraz aż 4 a to nie koniec. Nie może uwierzyć że aż ponad 7 razy cierpiała tylko przez Diego- mężczyznę którego szczerze kocha.

List III. 

San Danielle del Friuli, Włochy, 23.06.2025

Najukochańszy Diego!

Gdy ty czytasz ten list mnie już nie ma na świecie. Na krótko przed moją śmiercią wspominałam każdą chwilę z tobą spędzoną, niezależnie czy była zła czy dobra. Liczyłam także rany na mojej ręce. Mimo tego co Ci powiedziałam każda ta rana była robiona z powodu bólu wywołanego twoją osobą. Dzisiaj odważę się zadać ostateczny koniec mojej egzystencji. Uważam że za dużo cierpiałam. Pamiętaj że przez te wszystkie 6 lat mimo wzlotów czy upadków ja zawsze Cię kochałam i moja miłość była na tyle silna by każdy twój zły uczynek wobec mnie wymazać z mojego serca, lecz nie z pamięci. 
Pragnę byś był szczęśliwy mimo wszystkiego. Chcę byś mnie zapomniał i żył dalej dla naszej córeczki Natalie którą znajdziesz u mojej mamy.

Kocham Cię. 
Francesca Caugvilia

P.S. Całusy, Fran

 Tak jak oznajmiła w ostatnim liście do ukochanego przekazała list przyjaciółce z nakazem doręczenia go po jej z samobójczym kroku. Po powrocie usiadła na ziemi i rozpłakała się, wyjęła żyletkę którą zrobiła ostateczne cięcie.

 ★★★
Hej :D
Tutaj Crazy z tym czymś na górze. 
Nawet nie trzeba tego komentować, wiem że to okropne lecz teraz już nic na to nie poradzę. :/

Mimo wszystko,  kocham Was ♥
Crazy.

2 komentarze:

  1. Świetne *o*
    Crazy to jest śliczne :**
    Biedna Fran :cc
    Ale i tak cudne ;**

    Pozdrawiam i życzę dużo weny :*
    Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  2. OS wyszedł Ci lepiej od poprzedniego, a to bardzo dobrze. :D Jak już wspominałam szefowej (kc nie bij xx) musisz ćwiczyć. Każdy z bloggerów czy nawet pisarzów nie pisali na początku idealnie. Będzie coraz lepiej zobaczysz. ^^ Jedynym problemem jaki widzę u Ciebie, który ciągnie inne małe błędy jest za szybko biegnąca akcja. Postaraj ją troszke zwolnić i rozplanować. :) Przechodząc do tego OS o Fran to uważam, że była chora psychicznie i tyle. Nie ma sensu dla takich *** jak Diego odbierać sobie życie. Zostałabym na świecie chociaż dla swojej kochanej córki, która niczemu nie zawiniła, ale to jej wyboru i nie zmienię go choć bym chciała.
    Życzę Ci kolejnych sukcesów w rozwijaniu swojej pasji. Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego komentarza jako hejt, bo chciałam tylko jakoś pomóc. Przepraszam też za błędy jakie mogą się tu znaleźć, ale piszę z telefonu. <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo