4 sierpnia 2015

Zamówienie [051] Diegocesca "Bardzo (mało) ważna kłótnia"

Tytuł: "Bardzo (mało) ważna kłótnia"
Para: Diegocesca (Diego i Francesca)
Rodzaj:  Komedia
Uwagi zamawiającego: Na końcu ma być happy end.
Miejsce: Warszawa
Zamawiający: julciaa123 #######
Osoba wykonująca zamówienie: Kerry




Ja. On. Stoimy wpatrzeni w pustą przestrzeń. Omijamy się wzrokiem. Żadne z nas nie zamierza spojrzeć w oczy drugiej osobie. Po tym co wzajemnie sobie zrobiliśmy, nie wiem, czy mamy jeszcze jakiekolwiek szanse na utrzymanie tego związku. A ja przecież tak bardzo go kocham.
- Diego... - zaczęłam niepewnie. - Proszę Cię... Wybacz mi to co Ci zrobiłam. Gdybym mogła jakoś to zmienić, ale nie mogę.
- Masz rację, nie możesz.
- Ale Ty tez nie jesteś bez winy - Fuknęłam.
- Chciałem zrobić Ci niespodziankę, a Ty ją zniszczyłaś, to ma być złe z mojej strony?
- Nie - Warknęłam. - Ale na mnie nawrzeszczałeś! - oburzyłam się.
- Ach Francesca... Z Tobą nie da się rozmawiać!
- A z Tobą nadęty inbycylu niby idzie?
- Nie zaczynaj.
- Nie zaczynam - Fuknęłam i pokazałam mu język. Z resztą jak zawsze, kiedy się złoszczę.
- Wyglądasz uroczo kiedy się złościsz.
- Nie zmieniaj tematu! - Mruknęłam. - Ale masz rację, tylko coś Ci się pomyliło. Taki mały szczegół...
- Jaki? - Spytał zdziwiony. Jego mina mnie rozbraja.
- Ja zawsze wyglądam uroczo. - spojrzałam na niego z pod rzęs.
- Chciałabyś - Prychnął.
- Nie muszę chcieć czegoś co już mam - Warknęłam i momentalnie odwróciłam się do niego plecami zakładając ręce na piersi.
- Tak bo wielka Fran wszystko ma.
- To, że pochodzę z bogatszej rodziny nie znaczy, że wszystko mam.
- Ależ znaczy.
- Ta, jasne - Prychnęłam.
- Fajnie, że się ze mną zgadzasz.
- Ale umiesz wykorzystywać sytuację - Przewróciłam oczami. Nim zdążyłam się spostrzec wylądowałam w jego ramionach.
- Jak zawsze - Szepnął prosto w moje usta i namiętnie je pocałował.
- O co w ogóle się kłóciliśmy? - Zaśmiałam się uroczo.
- Nie pamiętam i nie chce pamiętać.
- To tak jak ja.
Witam :3
To już kolejny One Shot mojego wykonania.
Musze z przykrością stwierdzić, że to niewypał.
Wybacz Julciaa123 ######## , ale nie umiem za bardzo pisać komedii.
Starałam się, ale każdy kolejny pomysł był gorszy, więc zostawiłam to tak jak jest.
Mam nadzieję, że jakimś cudem Wam się spodobało.
Zachęcam Was do składania zamówień ;*
Rox xy.
Kerry. 




1 komentarz:

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo