4 września 2016

[136] Lutteo "Texting"

Tytuł: "Texting"
Para: Lutteo
 Rodzaj: Romans
Uwagi: Brak.
Autorka: Crazy D.
Notka końcowo- początkowa:  
Hejka! Zapraszam na naszego wattpada.
I zachęcam serdecznie do składania zamówień o tematyce Soy Luny, chętnie przyjmę nawet Lumon




Matteo: ¡Hola chicita!
Matteo: Mam nadzieję ze nie zapomniałaś o mojej propozycji.
Luna: Ugh! Czego ty znowu ode mnie chcesz?!
Matteo: Spokojnie kelnereczko, przychodzę w pokojowych zamiarach 
Matteo: Chodzi mi o mój wspaniałomyślny czyn. Przecież powiedziałem że mogę ci pomóc nauczyć się techniki z liną
Luna: Nie dzięki, myślę że sama sobie poradzę. Ewentualnie jeśli coś miałoby pójść nie tak poproszę Simona o pomoc.
Matteo: Po co ta kropka na koniec? Już i tak wystarczająco pokazałaś jak bardzo mnie nienawidzisz 
Luna: Matteo, to nie tak że Cię nienawidzę, po prostu ty... ty masz Ambar, ja mam Simona. Nie mogę przebywać w twoim towarzystwie 
Matteo: Dlaczego? Dlaczego chcesz nas przekreślić już na starcie? 
Matteo:  Nie widzisz ze się staram?
Luna: Widzę, ale to nie 
Luna:  To nie tak. Ja po prostu boję się 
Luna: Zakochać sie w tobie jeszcze bardziej 
Status wiadomości: NIE WYSŁANA 
Luna:  Cholernie boję się konfrontacji z Ambar. Czy ty zdajesz sobie sprawę z tego co ona ci zrobi?
Matteo: Awwww, to słodkie ze bardziej martwisz się o mnie niż o siebie
Luna: co? O co ci chodzi?
Matteo: Napisałaś ze mi się coś stanie. A oboje dobrze wiemy ze ja jestem jej oczkiem w głowie 😆
Luna:  To nie jest powód do tego żeby dawać jej powody do zabicia mnie
Matteo: Spokojnie, obronie cie kelnereczko😘

*zarumieniła się i odwróciła tyłem do chłopaka stojącego po drugiej stronie toru wrotkarskiego*

****

   Jej serce pękło na coraz mniejsze kawałki gdy patrzyła jak codziennie Ambar pokazuje coraz więcej uczuć jakie żywi do Matteo. Od ich ostatniej rozmowy twarzą w twarz minęły już 2 tygodnie. Na dodatek od prawie tygodnia nie dostaje żadnych nowych wiadomości od Matteo na portalu Rollera. Cały czas czuje na sobie jego wzrok, ale kiedy tylko chce złapać z Balsano kontakt wzrokowy on od razu odwraca się w druga stronę.

****

TYDZIEŃ PÓŹNIEJ

Luna: Matteo
Luna: Mam dość tego ze ciągle mnie unikasz 
Luna: Podobno tak bardzo się starałeś
Luna: A teraz co?
Luna: Jak w końcu ci się udało 
Luna: Mnie w sobie rozkochać
Luna: To akurat teraz się poddajesz?
Luna: Jesteś żałosny 
Luna: Żałuję ze się w tobie zakochałam 
Luna: Żałuję że  brakuje mi twoich oczu 
Luna: że twój uśmiech poprawia mi dzień 
Luna: ze jesteś z nią szczęśliwy 
Luna: ze Cię poznałam 
Luna: w ogóle tego ze Cię spotkałam  
Luna: i tak bardzo pokochałam
Luna: ze aż serce mnie uciska w piersi gdy o tobie myślę 

Matteo:  Ja też Cię kocham.
Matteo: I niczego nie żałuję, no może poza Ambar
Matteo: Nie pisałem ponieważ tego nie chciałaś a ja szanuje twoje wybory
Matteo:  Ale wiedz ze moje serce bije w rytm Twojego imienia, moja kelnereczko

*spojrzeli na siebie z dwóch różnych stron pomieszczenia. Uśmiechnęli się lekko i rzucili się sobie w ramiona*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo