16 września 2016

[139] Mia "Czas odejść"

Tytuł: "Czas odejść"
Osoba: Mia
Rodzaj: Dramat.
Uwagi: Brak.


 

Szatynka o niebieskich oczach nagle obudziła się. Kiedy otworzyła oczy nie zobaczyła nic, tylko ciemność. Nie wiedziała gdzie jest, nie wiedziała co tu robi. Wiedziała tylko, że strasznie się boi. Wstała i zaczęła iść przed siebie. Nie miała pojęcia czego oczekiwała. Miała nadzieję, że zaraz się obudzi, że to po prostu sen.

Witaj
Kto mówi? Kim jesteś?

Nie poznajesz mnie? To ja, Śmierć.
Czego Ty ode mnie chcesz?!
Przyszedłem po Ciebie. Nadszedł Twój czas.
To znowu zły sen. Obudź się Mia. Obudź się!
Ty nic nie wiesz? Zginęłaś w wypadku
samochodowym. Przyszedł czas na Ciebie.
Ale ja nie chcę umrzeć. Ja mam plany, marzenia!
Śmierć przychodzi niespodziewanie. Dziś
jesteś, jutro Cię nie ma. Musisz się z
tym pogodzić.
Nie chcę się z tym pogodzić. Byłam szczęśliwa,
spełniałam marzenia. Z dnia na dzień ma mi to
zostać odebrane?
Nie masz wpływu na to kiedy odejdziesz.
A co z moją rodziną? nie mogę ich zostawić. Nie teraz...
Zrozumieją, że przyszedł czas na Ciebie.
Tego się nie da zrozumieć. Wszystko zostało mi odebrane..
Czas na nas.

Machnął kosą i oboje rozpłynęli się w mroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo