31 sierpnia 2015

[049] Lena "To nie powinno się zdarzyć"

Tytuł: "To nie powinno się zdarzyć"
Osoba: Lena. 
Rodzaj: Psychologiczny, dramat.
Uwagi: Brak.



Dzisiaj zrozumiałam, że nie jesteś moją przyjaciółką.

Czemu? - to jedno pytanie siedzi w mojej głowie już tyle czasu. Co takiego zrobiłam? Chciałam być jak najlepszą przyjaciółką. Byłaś dla mnie wszystkim. Mimo, że znałyśmy się krótko czułam, że mogłam powiedzieć Tobie wszystko. Znałaś mnie, moje problemy. Byłaś pierwszą osobą, której w tak krótkim czasie zaufałam. Mogłam z Tobą gadać godzinami, o wszystkim i o niczym. Byłam gotowa nawet przejechać pół Polski, żeby się z Tobą spotkać. A dzisiaj? Dzisiaj czuję tylko nienawiść, ból, smutek. Wszystko zawaliło się jednego dnia. Nigdy nie pomyślałabym, że dojdzie do takiej sytuacji. Boli mnie to. Cholernie mnie to boli. Nie próbowałyśmy wyjaśnić, porozmawiać. Chciałam po prostu zapomnieć o tym co się stało. Dlaczego? Było to w tamtym momencie najlepszym wyjściem. Usunęłam numer telefonu, wszystkie SMS-y. To nic nie dało. Bo wszystkie rozmowy niestety zostały w mojej głowie..

Kto przestaje być przyjacielem nigdy nim nie był..

Kilka prostych słów, ale jakich prawdziwych. Jeśli byłabyś moją przyjaciółką to nigdy nie zachowałabyś się w ten sposób. A jednak tak się stało. Zachowałaś się tak jakbym była Twoim wrogiem, nie przyjaciółką. A może nigdy nie byłam Twoją przyjaciółką? Ale po co to było? Wmawianie, że nią jestem? Tyle pytań, zero odpowiedzi. Sama nie wiem czy chcę je znać..

Straciłam część Siebie...

W jeden dzień poczułam, że coś we mnie pękło. Moje serduszko rozsypało się na miliony kawałków. Moje życie się sypnęło. I to przez jedną głupią sytuację. Głupią, a jednak bardzo ważną. Bardzo wpłynęła na moje życie. Za bardzo. Czasami chciałabym się cofnąć do tamtego dnia i zrobić tak, żebyśmy się nie pokłóciły, a czasami chciałabym się cofnąć do dnia w którym Cię poznałam, żeby nie doszło do naszej wymiany słów. Nie wiem co bolałoby mniej. Wiem jedno - czasu niestety nie cofnę. Ból w sercu zostanie na zawsze, wspomnienia w głowie niestety również..

Każda historia ma swój początek i koniec... Tej to już koniec..

***
Cześć.
Tak się prezentuje mój dzisiejszy OS.
Jest napisany totalnie od serca ;)
Niedługo postaram się ruszyć z zamówieniami.
Do następnego ;*
Adios misiaki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo