28 września 2015

[059] Cathy "Już wiem, że nie mogę Ci ufać"

Tytuł: "Już wiem, że nie mogę Ci ufać"
Osoba: Cathy
Rodzaj: Dramat
Uwagi: Brak.



- Milena długo jeszcze musimy ukrywać naszą przyjaźń? Nie mam zamiaru dłużej ciągnąć tej komedii. Dobrze wiesz, że jej nienawidzę i nie będę specjalnie się ukrywała, bo ona mnie nie lubi - powiedziała rozwścieczona.
- Ja Cię rozumiem, ale zrozum i mnie. Nie wiem jak mam jej to powiedzieć, że mam inną przyjaciółkę. Nie wiem jak ona na to zareaguje. Dobrze wiesz, że jest strasznie nerwowa i bardzo łatwo ją zranić.
- Nie obchodzi mnie to. Nie obchodzi mnie ona. Za dużo krzywdy mi wyrządziła - powiedziała ze złością, a następnie odeszła w stronę klasy pod którą miała mieć lekcje.
Dopiero po chwili Milena zobaczyła, że całą akcję obserwuje jej przyjaciółką. Stała ze łzami w oczach i nie mogła uwierzyć w to co usłyszała. Od razy odbiegła w stronę sali, wzięła swoją torbę po czym bez żadnego wyjaśnienia poszła do domu. Nie miała ochoty zostać w szkole i siedzieć obok osoby, która ją zraniła i udawać, że nic się nie stało. Nie potrafiła.

- Dlaczego? Wytłumacz mi dlaczego? - powiedziała zapłakana patrząc na najważniejszą osobę w jej życiu.
- Cathy to nie tak - w jej oczach również pojawiły się łzy kiedy spojrzała na nią w jakim jest stanie.
- A jak? Byłaś, a właściwie jesteś dla mnie najważniejszą osobą w moim życiu. To do Ciebie przychodzę kiedy jestem smutna i kiedy jestem wesoła - rękawem bluzki otarła łzy spływające jej po twarzy - Znasz wszystkie moje sekrety. Wiesz o mnie dosłownie wszystko. Znasz każde moje wspomnienie, marzenie. Wiesz jaka jestem. Znasz moje wady i zalety. Pamiętasz jak kiedyś obiecałyśmy sobie, że będziemy się razem ze sobą przyjaźnić? Ja w to wierzyłam. Byłam głupia - w jej oczach można było zobaczyć tylko smutek. Smutek i żal - Wiesz kogo kocham i kogo nienawidzę. Zaprzyjaźniłaś się z moim najgorszym wrogiem. Kiedy zamierzałaś mi to powiedzieć? A może w ogóle nie miałaś takiego zamiaru? Chciałaś żebym cierpiała? Udało Ci się - nie miała ochoty już nigdy jej zobaczyć. Zaczęła odchodzić bez żadnego pożegnania.
- Cathy..
- Nie - przerwała - Dopiero teraz zobaczyłam, że nie mogę Ci ufać. Zniknij z mojego życia raz na zawsze - z bólem serca wypowiedziała to słowa, ale było to niestety konieczne. Nie chciała trwać w fałszywej przyjaźni, bo taka jest właśnie najgorsza. I ona to wiedziała. I mimo ogromnego smutku musiała to zaakceptować..
***
Cześć.
Tak się prezentuje kolejny One shot.
Chcę wam wyjaśnić jedną sprawę.
Pod ostatnim one shotem dostałyśmy komentarz, że każdy os robimy, a tej osoby zamówienie omijamy.
Ludzie my mamy również własne życie.
Zresztą nie wiem czy wiecie, ale w regulaminie są dwie ważne zasady:
- Autorka na wykonanie one shota ma czas nieokreślony
- Nie musimy wykonywać zamówień po kolei. Wykonujemy te na które akurat mamy pomysł.
Na każde zamówienie przyjdzie pora.
Mam nadzieję, że każdy zrozumiał.
A teraz zmykam.
Dobranoc <3

3 komentarze:

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo