1 lipca 2016

[118] Tini "My stupid heart"


Tytuł: My stupid heart
Osoba: Tini
Film: Tini - Nowe życie Violetty
Rodzaj: Psychologiczny
Uwagi: w formie listu: Violetta-Leon
Autorka: Patty

 

 Drogi Leonie,
Czuję się najgorszą, Leonie. Dlaczego nie potrafię nigdy iść do przodu? Rozpamiętuję przeszłość, coś blokuje moje nogi, żebym nie mogła wziąć kroku przed siebie. 
Złamane serce... Dlaczego nie pozwala mi zapomnieć... Nienawidzę być w tej sytuacji. Zawsze trafiam na złą osobę, nigdy nie przemyślałam niczego dwa razy. I oto są efekty. Cieszę się, że mam ciebie - najdroższego mi przyjaciela. Dziękuję ci, że wysłuchujesz mnie zawsze, kiedy mam problem. Nie potrafiłabym bez ciebie żyć. 
~ Tini

Droga Violetto, 
Nie przejmuję się. Pamiętaj, że zawsze jestem przy twoim boku, żeby cię wesprzeć. Zawsze możesz napisać do mnie o swoich problemach, a ja postaram się pomóc. Nie rezygnuj, nie trać wiary w siebie przez tego idiotę. I chociaż powtarzałem ci wielokrotnie, że nie jest ciebie wart, a ty mnie nie posłuchałaś, całym swoim sercem jestem z tobą. Nie zrażaj się. Jesteś cudowną dziewczyną i niejeden chłopak utonie jeszcze w twoich oczach. 
~ Leon

Drogi Leonie, 
Doceniam twoje słowa, nawet nie wiesz, jak bardzo. Jednak głos z tyłu mojej głowy nieustannie powtarza mi, jaką beznadziejną osobą jestem. Mam wrażenie, że wszyscy odwracają się przeciwko mnie i nie wiem już, komu mogę zaufać. Wiem jednak, że ty nigdy mnie nie zdradzisz. Jesteś najlepszą osobą, jaką spotkałam w moim życiu. Dziękuję, że jesteś. Mimo wszystko, nadal wiem, że nikt już nie jest w stanie mnie pokochać taką, jaką jestem.
 ~ Tini

Droga Violetto,
Nawet nie wiesz, jak szeroki uśmiech pojawił się na mojej twarzy, kiedy to przeczytałem. Prawda jest taka, że od dłuższego zbieram się, by ci to powiedzieć. Jesteś najcudowniejszą dziewczyną, jaką udało mi się poznać. I chociaż wolałbym wyznać ci to osobiście i w nieco bardziej atrakcyjny sposób, to jesteś również całym moim światem i kocham cię nade wszystko. Mam nadzieję, że nie zrozumiesz mnie źle... Jeśli nie czujesz tego samego, wybacz mi.
~ Leon 

Drogi Leonie,
Sam chyba nie zdajesz sobie sprawy, jak ja zdążyłam się uśmiechnąć już na pierwszych parę słów. To wszystko wydaje się być jednym, wielkim snem. I chyba nie wiesz, ile czekałam, aż napiszesz mi coś podobnego. Również cię kocham. Mam nadzieję, że moje wcześniejsze listy o niepowodzeniach dały ci do myślenia. Prawda jest taka, że od dłuższego czasu to w tobie jestem zakochana. Obyś nie miał mi za złe, że odstawiłam coś takiego, ale chciałam przekonać się, co do mnie czujesz.
~ Tini

Droga Violetto,
Trochę się zdziwiłem, kiedy zobaczyłem końcówkę twojego listu, ale to nie zmienia faktu, że wyszło to całkiem zabawnie. Odliczam dni do naszego kolejnego spotkania, a zostało ich jedynie 2. Do zobaczenia.
~Leon 




Violetta uśmiechnęła się pod nosem. Rzuciła swój notatnik na łóżko. Ten post chyba nada się do publikacji na Wattpadzie? W zasadzie pomysł z listami dwóch osób... Tego jeszcze nie publikowała na swojej stronie. Może czytelnikom się spodoba.
-Czas wrócić do rzeczywistości - powiedziała chłodno i ruszyła do łazienki z żyletką w ręce. 



- Hej kochani - 
Trochę inaczej to wyszło, niż planowałam, ale jest pewien obrót o przynajmniej 30 stopni, więc... całkiem. Muszę przyznać, że przydadzą mi się te wakacje. Nie mam najmniejszej ochoty na wracanie do szkoły, ale trzeba przeboleć. 
Zapraszam do komentowania i czytania dalszych prac ♥
Patty











2 komentarze:

  1. Gdzie mogę zamówić takie opowiadanie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośby możesz składać w podstronach autorek, uprzednio zerkając do zakładki "Zamówienia"

      Usuń

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo