28 listopada 2017

[176] On „Wonderful tonight”

Znalezione obrazy dla zapytania night tumblr gif
Tytuł: „Wonderful tonight”
Osoba: On
Rodzaj: romans


Wpatruję się w jej odbicie w lustrze. Przykłada do siebie na zmianę czerwoną i czarną sukienkę. Zastanawia się, co na siebie włożyć. Dotyka materiału sukienki opuszkami palców, jej drobne dłonie wygładzają zagniecenia. Delikatnie podryguje w rytm muzyki, którą słyszy tylko ona.
Kiedy w końcu dobiera sukienkę, przeczesuje długie, jasne włosy. Dobrze wiem, że pięknie pachną i są miękkie w dotyku. Chcę ich teraz dotknąć, ale jeszcze bym popsuł ich ułożenie.
Odwraca się w moją stronę. Uświadamiam sobie, że i moje odbicie jest w tym lustrze, też tu jestem. Z nią.
Jej usta układają się w ponętnym, czerwonym uśmiechu.
— Dobrze wyglądam? — pyta.
A ja odpowiadam:
— Tak, wyglądasz wspaniale dzisiejszego wieczora.
Gdy wychodzimy z domu, otula się białym futrem i czeka aż zamknę dom. Przez chwilę nie mogę trafić kluczem do zamka, bo patrzę w jej niebieskie oczy. Dopiero po chwili odrywam się od nich.
Jesteśmy na miłym przyjęciu. Wszyscy patrzą na jej elegancką czerwona sukienkę, na jej piękną twarz, na jej nogi w czarnych rajstopach, jej lśniące włosy. A ja cieszę się, że jestem tuż obok, że czuję jej zapach i patrzę z boku na jej uśmiech.
Nikt nie przyszedł z tak piękną damą jak ja. A nawet jeśli ktoś sądzi inaczej, to ja ją kocham. Nie mogę się zgodzić z tymi, którzy zaprzeczają wyjątkowości mojej pięknej damy.
Odwraca się do mnie, patrzy mi w oczy.
— Dobrze się czujesz?
Uśmiecham się, kiwam głową.
— Tak, czuję się wspaniale dzisiejszego wieczora.
Czuję miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy, najdrobniejszy komentarz daje nam motywację do publikowania kolejnych prac. Może poświęcisz dla nas chwilkę i wyrazisz swoją opinię? ☼

Szablon by
InginiaXoXo